מדיטציה – מסע אל תוך המעי הגס

אנחנו בנויים כמו תזמורת פילהרמונית , אך לא מכוונים לעצמנו ולאחרים, מדיטציה היא כמו לכוון כלי נגינה בתחילת היום.

מדיטציה היא מעשה של אהבה עם עצמנו.

הMind  הוא כמו אוקיינוס, והמודעות כמו מעמקי הים.

במודעות אנו נראה בבהירות את המחשבות והן לא יקחו אותנו למסע נדודים.

מדיטציה היא תרגיל במשמעת לMind שרגיל להתניות, כאן אנו מלמדים אותו על רכות ואהבה, ולהיות חברים עם עצמנו.

אפשר לערוך את התרגול בכל שעה של היום, ואפילו כמה פעמים ביום ורצוי ללמד גם את הילדים.

כאשר התרגול הוא יום יומי, בין אם הוא אורך דקה או חצי שעה, זהו עוגן לחיים שלנו.

המטרה של התרגול הזה היא ליצור קשר עם מערכת העיכול.

מומלץ ליצור אווירה שתאפשר לגוף להיות רגוע ושליו, להדליק נר, לשים מוסיקה מרגיעה ברקע, להדליק קטורת.

את התרגול אפשר לערוך בשכיבה או בישיבה.

נעצום עיניים ונתמקד בנשימה.

נשימה עמוקה וארוכה, עם כל שאיפה הגוף מתמלא בשלווה, ועם כל נשיפה הוא מתרוקן ממתח ומחשבות, כל מחשבה היא כמו ענן שעובר בשמים, רק התבוננו בה.

היו מודעים לגוף והרפו כל מתח, הרפו את כפות הידיים, כפות הרגליים, שחררו את הלסת , מצח וקרקפת, נשמו נשימה עמוקה.

היכנסו אל המעי הגס, בקשו מהגוף שיראה לכם את המעי הגס, זה יכול להיות, כמו ציור, תמונה או שתמצאו את עצמכם בתוך המעי הגס.

אתם נמצאים בחלק הימני התחתון של בטנכם, שימו לב לנשימה, והחלו לנקות את המעי, זה יכול להיות עם מים, זה יכול להיות עם מברשות זהב, אור לבן, גמדים ופיות קטנים שמנקים או כל דרך שמדברת אל גופכם, עברו ביסודיות על הקפלים של המעי, נקו ושטפו את הכיסים של הפסולת וראו כיצד היא מתנתקת מדופן המעי ונשטפת, אתם עולים למעלה לחלק הימני העליון של הבטן, ומשם המעי הגס חוצה את הבטן מצד ימין לצד שמאל, יורד מטה אל הצד השמאלי התחתון של הבטן, ופונה ימינה אל המרכז, מתחת לטבור המעי מתעקל לאחור ויורד למטה לכיוון פי הטבעת. עברו ביסודיות תוך שטיפת וניקיון המעי הגס, היו מודעים לנשימה, עם כל שאיפה המעי הגס מתרחב ושכבות הפסולת מתנתקות בקלות,  השתמשו במים / אור, בניקוי עם המברשות הקטנות, וראו את הפסולת נשטפת החוצה דרך פי הטבעת.

כשתסיימו את הניקוי חזרו בשלווה לכאן ועכשיו.